اجاره تجهیزات نمایشگاهی / جورپین

چرا نمایشگاه ها بهترین عرصه رقابتی اند

آنچه که مشهود است امروز اغلب صاحبان مشاغل حضور در نمایشگاه را به عنوان فاکتور مهم بازاریابی در حرفه خود می دانند. اما می دانید دلیل این همه استقبال چیست؟ در ادامه به ذکر نکاتی مهم در خصوص اهمیت حضور در نمایشگاه می پردازیم.
حضور در فضاهای نمایشگاهی می تواند سکوی پرتابی را برای تجار و صاحبان کسب و کار ایجاد کند و می تواند یک فاصله قابل توجه را کوتاه کند. در واقع کمک می کند تا یک فاصله خیلی زیاد در یک بازه زمانی خیلی کوتاه طی شود. با حضور در نمایشگاه می توانید آنچه را که در حرفه شما دارای اهمیت است را به نمایش بگذارید و به رشد خود سرعت بیشتری دهید.
اگر قصد حضور در نمایشگاه را دارید تقویم نمایشگاهی را در نظر بگیرید و سپس براساس این تقویم دست مناسبترین رویداد را انتخاب کنید.
اما قبل از حضور در نمایشگاه بایستی راه های حضور اقتصادی را نیز پیدا کنید بنابراین نیاز به یکسری تبلیغات خواهید داشت. بررسی کنید که این هزینه می تواند توسط فروش شما جبران شود. در واقع بایستی درصد سودآوری را با در نظر گرفتن کلیه جزئیات بدست آورید و با یکسری آمار و ارقام و اطلاعات و میزان ریسک پذیری مشخص وارد این رقابت شوید.
پیش از حضور در خصوص اینکه به چه تجهیزاتی نیاز دارید تحقیق کنید و بررسی کنید که کدامیک از این موارد موجود است و یا اینکه در صورت عدم وجود مبلمان و تجهیزات مورد نیاز بایستی به چه روشی تهیه کنید آن ها را که هم بتوانید حضوری تاثیرگذار داشته باشید و هم اینکه هزینه زیادی را برای شما به همراه نداشته باشد.
نمایشگاه ها نیاز به دقت و فکر اساسی دارند تا بتوانید در آن ها حضوری موفق داشته باشید. در این رویداد به دلیل اینکه قضاوت با مردم و جامعه هدف است ظاهر غرفه و میزان حضور ساختار یافته تاثیر بیشتری بر موفقیت دارد. زمانی که بتوانید حضور موفقی داشته باشید مخاطبان بالقوه خود را جذب خواهید کرد و نتیجه لازم حاصل شده است.

ایجاد شبکه اجتماعی

در واقع باید بدانید که نمایشگاه شی و رویداد نیست بلکه ارتباط و شبکه انسانی است. حضور در نمایشگاه ها یک شبکه کامل نیروی انسانی را برایتان فراهم می کند. توجه داشته باشید که نمایشگاه می تواند در دستیابی به خدمات جانبی و تعیین مسیر جدید و موفقیت آمیز در کسب و کار و همچنین جذب مشتریان جدید تاثیرگذار باشد. بوجود آمدن خدمات جانبی و یا مشتریان جدید همان چیزی است که عامل برتری نمایشگاه بر تبلیغات روزنامه ای و آنلاین است.

شناخت تجارب گذشته و استراتژی رقبا

یکی از روش های موفقیت این است که برای داشتن حضوری کارآمد در نمایشگاه بتوانید از تجارب گذشتگان بهره مند شوید. اینکه در این رقابت تنها به خدمات خود بیاندیشید و از رقبا غافل شوید روشی کاملاً غلط است. نگاه یک بعدی به این موضوع باعث می شود که استراتژی های رقبا را نشناسید و این فرصت را به طور کامل از دست دهید. و مثل تافته جدا بافته شوید و بستگی و ارتباطتان با نمایشگاه قطع باشد. برای اینکه بتوانید این حضور را به یک حضور موفق تبدیل کنید می توانید با گروهی که همواره فعال در زمینه برپایی نمایشگاه هستند مشورت کنید.

اهمیت ارتباط چهره به چهره

در کسب و کارهایی که ماهیت آن ها تلفنی و یا آنلاین است و به طور کلی ارائه خدمات حضوری نیست اهمیت حضور در نمایشگاه ها بیشتر احساس می شود. ارتباط چهره به چهره در ایجاد روابط محکم و حفظ مشتری تاثیرگذار است. اما در مشاغل غیر حضوری که چنین امکانی وجود ندارد نمایشگاه بهترین فرصت است. همواره سعی کنید در هر رویداد حضوری تجاربتان را مکتوب کنید و هر دوره براساس این تجارب بهتر از قبل حاضر شوید.

اقدامات پس از نمایشگاه

همواره سعی کنید از حضور رقبا در یک جمع واحد بیشترین بهره را ببرید و درس های جدید بیاموزید. آنچه را که خود نسبت به آن ها غفلت کرده اید و یا اینکه ضعیع عمل کرده اید تقویت کنید. در واقع چنین رویدادی را اگر درست پیگیری کنید منجر به رشد جمعی خواهد شد. همواره پس از نمایشگاه سعی در حفظ روابطی که بوجود آمده داشته باشید و با پایان نمایشگاه مسئولیت خود را تمام شده ندانید. سعی کنید ارتباط خود را با برگزار کنندگان حفظ نمایید و برای دوره های بعدی برنامه ریزی کنید. میزان رشد خود را نسبت به قبل از نمایشگاه مستند کنید و در صورتی که این میزان کمتر از حد استاندارد است دنبال پیدا کردن ضعف های ارائه خود باشید.

اجاره تجهیزات غرفه سازی نمایشگاهی / جورپین
راهکارهایی برای حضور کم هزینه در نمایشگاه

در خصوص یکسری مزایا که ممکن است نمایشگاه برای شما داشته باشد صحبت شد اما بهتر است مقاله را با ارائه یکسری راهکار ببندیم. آنچه که مهم است ابتدا حضور تاثیرگذار و به موازات آن حضور اقتصادی است. یکی از روش های پیشنهادی این است که بتوانید اقدام به اجاره تجهیزات نمایشگاهی نمایید. اجاره تجهیزات نمایشگاهی کمک می کند تا بتوانید با صرف هزینه کمتر حداقل یک چهارم خرید در نمایشگاه حضور پیدا کنید. زمانی که راهکار اجاره تجهیزات نمایشگاهی را انتخاب می کنید برای نیاز موقتی چند روز و نهایتاً یک ماهه خود مجبور به خرید نشده اید و پس از پایان یافتن نمایشگاه مسئولیتی در خصوص نگهداری از وسایل نخواهید داشت نیازی به یک فضای انبار برای نگهداری نخواهید داشت و پس از پایان زمان نمایشگاه تجهیزات به صاحبان اصلی آن بازگردانده می شوند و همچنین در کاهش مصرف گرایی نیز تاثیرگذار بوده اید. مزیت دیگری که اجاره تجهیزات نمایشگاهی دارد این است که خدمات دهندگان عموماً شناخت و تجربه ای قابل توجه در این زمینه دارند و شما شانس بیشتری برای انتخاب بهتر و تاثیرگذارتر خواهید داشت.

نوشته ایجاد شد 354

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا