اجاره تجهیزات غرفه سازی / جورپین

نکاتی برای حضور در نمایشگاه

زمانی که شما قصد حضور در نمایشگاه را دارید بایستی طبق یک برنامه ریزی پیش روید. داشتن استراتژی برای این حضور همان موضوعی است که به شما در رسیدن به نتیجه مطلوب کمک خواهد کرد. برنامه ریزی به شما کمک می کند تا بدانید که قرار است قبل ، حین و بعد از نمایشگاه چه کارهایی انجام دهید. این برنامه ریزی از پیش تعیین شده باعث می شود که شما بتوانید از زمانتان بهتر استفاده کنید و دستاوردهای بیشتری داشته باشید. زمانی که همه چیز از پیش تعیین شده است استرس و نگرانی تا حد ممکن کاهش پیدا می کند و همین موضوع خود باعث نمایشی بهتر و ثمربخش تر خواهد شد. در ادامه نکاتی درخصوص برنامه ریزی نمایشگاه ها آورده شده است.

نکات پیش از نمایش

اولین گام پیش ثبت نام برای حضور است زمانی که شما سر وقت کارتان را انجام می دهید استرس نیز کمتر می شود. هدفتان را مشخص کنید. کارهایی که قرار است انجام دهید را از پیش تعیین کنید. به فروشنده، اقلامی که قرار است عرضه شود، سمینارهایی که قرار است برگزار شود، خدمات جدیدی که قرار است اضافه شود فکر کنید. به تک تک جزئیات فکر کنید.

قبل از نمایش موجودی کالایی خود را چک کنید ، تخفیفات ، پیشنهادات ویژه ، گروه بندی کالاها که بتواند ارتباط بهتری را با مخاطب برایتان رقم بزند. این ارتباط خوب به واسطه پیشنهادی خوب برای خریدی مناسب و همچنین صرفه جویی در هزینه بوجود خواهد آمد و اعتماد و اطمینان رقم می خورد. سعی کنید از فرصت حضور در نمایشگاه استفاده کنید و قرار ملاقاتی با فروشندگانی که می خواهید از تجارب آن ها استفاده کنید تنظیم کنید. در انتخاب فروشنده ای که قرار است در غرفه شما کار کند دقت کنید که فردی که سودآوری بیشتری دارد را انتخاب کنید. ولی نعمت شما بازدید کننده است و فردی که نتواند ارتباط خوبی با این مخاطب برقرار کند بدون شک نتیجه ای نیز دریافت نخواهد کرد.

پیش بینی فضا

زمانی که قصد حضور در نمایشگاه را دارید پیگیر این باشید که آیا غرفه را می توانید با تخفیف رزرو کنید. اگر بتوانید رزرو کنید می توانید غرفه خود را پیش از برگزاری و شلوغی و سر حوصله و صبر بچینید. در صورتی که محل اقامتتان از محل نمایشگاه فاصله زیادی دارد سعی کنید فضای اقامتی را نزدیک نمایشگاه رزرو نمایید که رفت و آمد باعث خستگیتان نشود. بتوانید زود در نمایشگاه حاضر شوید و دیرتر محل غرفه خود را ترک کنید و سرحال و پرنشاط باشید.

توجه به لباس فرم

لباس و پوشش شما در به چشم آمدن و توجه بازدید کنندگان تاثیر قابل توجهی دارد. افرادی که در غرفه شما کار می کنند نماینده تجارت شما هستند. پیش بینی کفش های راحت ولی یکدست همچنین طراحی لباس فرم برای افرادی که در غرفه شما کار می کنند کار مناسبی است. اگر قصد دارید این فرصت را بدست آورید در انتخاب رنگ و مدل ، لوگو و تمام جزئیات لباس فرم دقت کنید. همچنین کیف ها و یا پاکت هایی مناسب و قابل توجه طراحی و پیش بینی کنید که در صورت خرید از شما یک پاکت تبلیغاتی ماندگار به همراه خود ببرند این موضوع در معرفی تاثیرگذار برای بازدید کنندگان مناسب خواهد بود.

نکاتی در زمان برگزاری نمایشگاه

داشتن یک راهنمای مناسب که عموماً در ورودی ها پیش بینی می شود. مطمئن شوید که در مسیر ورود تا رسیدن به غرفه در میان رقبا شما نیز به چشم می آیید که این موضوع در توجه بازدید کننده تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. یک قلم و نوت بوک مناسب و طراحی شده برای یادداشت های مناسب آماده کنید. کارت ویزیت و کاتالوگ و هر گونه نشان تبلیغاتی با گرافیک مناسب را فراموش نکنید. از اینکه خود را به مردم معرفی کنید هراس نداشته باشید و به هر میزانی که شناخته شده باشید موفق تر عمل خواهید کرد.

وجود یک لپ تاپ که اطلاعات کاملتر از کاتالوگ ها را در آن بتوان نگهداری کرد لازم است. تا در صورت نیاز بتوان این اطلاعات را در اختیار مخاطب آن قرار دهید. در صورتی که خدمات عرضه شما به گونه ای نیست که حمل و نقل راحت باشد سعی کنید سفارش را بگیرید و زحمت حمل را به مشتری ندهید با دریافت آدرس و سفارش حمل را به عهده بگیرید که این مورد یکی از فاکتورهای مشتری مداری است.

در زمان نمایش علاوه بر عرضه خدمات و ارتباط با مشتری ، استراحت خود شما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است سعی کنید وعده و میان وعده های کامل ، استراحت کافی داشته باشید که این موضوع خود باعث می شود ارتباط بهتری برقرار کنید و بازدید کننده از حضور در غرفه شما لذت ببرد.

ایجاد شبکه اجتماعی گسترده

کارت ویزیت ، کاتالوگ ، دریافت اطلاعات مخاطبان و داشتن شبکه های مجازی جهت در جریان قرار دادن مخاطبان از خدمات جدید ، تخفیفات ویژه و … در ارائه خدمات پس از نمایشگاه تاثیرگذار خواهد بود.
شبکه سازی علاوه بر نمایشگاه ها در سمینارها و سایر ابزارهای جمعی می تواند صورت گیرد. همواره در جهت توسعه این شبکه تلاش کنید.

پس از نمایشگاه

ایجاد شبکه اجتماعی دقیقا همان تاثیرات نمایشگاه پس از آن است. بیزینس خود را قبل و بعد از نمایشگاه بررسی کنید. این بررسی به شما کمک می کند تا بتوانید اهمیت و تاثیر نمایشگاه بر تجارت خود را در طولانی مدت متوجه شوید. برای بررسی میزان سودآوری یک بازه زمانی مشخص پیش و پس از نمایشگاه را در نظر بگیرید این دو میزان را نسبت به هم مقایسه کنید. قاعدتاً رقم پس از نمایشگاه در یک بازه زمانی مشخص بایستی بیشتر باشد حال این رقم سودآوری پس از نمایشگاه را در نظر بگیرید که در پیش از نمایشگاه در چه بازه ای از زمان بدست می آمده همین مقایسه و بررسی ها میزان تاثیر گذاری نمایشگاه بر رشد کسب و کارتان را نشان خواهد داد. اجاره تجهیزات نمایشگاهی / جورپین

ارائه راهکاری برای حذف دغدغه هزینه های حضور

همانگونه که به اهمیت نمایشگاه در رشد کسب و کارها تاکید می کنیم منکر هزینه های بالای حضور در نمایشگاه نیستیم. گروه جورپین برای حذف این دغدغه راهکار اجاره تجهیزات نمایشگاهی را ارائه می دهد. که البته اجاره تجهیزات نمایشگاهی تنها یک پیشنهاد نیست بلکه می تواند تمام تجهیزاتی را که نیاز دارید را به صورت اجاره ای در اختیارتان قرار دهد. به دلیل اهمیتی که اجاره تجهیزات نمایشگاهی داشته بخشی را دقیقاً به آن اختصاص داده است. بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی هر آنچه را که ممکن است شما نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار می دهد.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی علاوه بر کاهش هزینه ها مزایای ویژه ای دیگری نیز دارد که بررسی این مزایا در سایر مقالات گنجانده شده است

نوشته ایجاد شد 354

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا