اجاره تجهیزات غرفه سازی / جورپین

نکاتی ساده برای موفقیت در نمایشگاه

در این مقاله سعی می کنیم به یکسری نکات خاص برای موفقیت شما در نمایشگاه اشاره کنیم. همانگونه که همواره این کار را انجام داده ایم. بدون شک آگاهی یافتن از تجارب موفقیت آمیز دیگران و در نظر گرفتن کلیه این نکات می تواند شما را به نتایج بهتر نزدیک کند. اما زمانی که نسبت تجربیات دیگران بی توجه باشید قطعا در حد تفکر فردی می توانید موفق باشید حتی اگر فردی خلاق باشید به این دلیل که خرد جمعی قطعا نتایج بهتری را برایتان به همراه خواهد داشت.

انتخاب رویداد حتی یکسال قبل از برپایی

همواره تقویم های نمایشگاهی برنامه نماشگاه ها را فراتر از یکسال پیش بینی می کنند. در صورتی که قصد دارید در رقابت نمایشگاهی حضور یابید سعی کنید این تقویم را چک کنید تا بتوانید رویداد مورد نظر خود را انتخاب کنید. این انتخاب به شما کمک می کند تا فرصت کافی برای آماده کردن خود جهت حضور در رقابت بیابید. چنین دورنگری بدون شک می تواند برای شما موفقیت قابل توجهی را رقم بزند.

حضور خود را از پیش اعلام کنید

برای اینکه بتوانید مخاطبان بیشتری به غرفه خود فراخوانید بایستی از پیش در شبکه های اجتماعی خود حضور خودتان را در فلان نمایشگاه اعلام کنید. در واقع تبلیغات پیش از نمایشگاه باعث می شود یکسری از مخاطبان با آگاهی به سمت غرفه شما آیند. این پیش آگاهی می تواند فرصت های بیشتری برای سودآوری را به شما بدهد. همواره در بازار فروش می بینیم که با وجود اینکه بسیاری مغازه ها خالی هستند اما سیل جمعیت به سمت یک مغازه مشخص است و این موضوع تاثیر همان تبلیغات و تمهیدات از پیش تعیین شده است.

اهمیت طراحی غرفه

ظاهر در تبلیغات همیشه مهمترین نقش را داشته و غرفه شما نیز دریچه ای است به فروشگاهتان این دریچه بایستی بتواند نظر بازدید کننده را به خود جلب کند. ظاهر غرفه ، مصالحی که در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد ، افرادی که در این فضا فعالیت می کنند، پوشش و کفش و لباس همگی در تاثیری که بر روی مخاطب می گذارند موثر است.مطمئن شوید افرادی که در حوزه غرفه شما فعالیت می کنند با ظاهر و برخوردی موجه حضور می یابند. میزان تمیزی ، جدیدو مرتب بودن ظاهر غرفه ، پذیرایی که انجام می دهید همگی از مواردی است که بایستی به آن توجه کرد.

آموزش افراد حاضر در غرفه

همواره در غرفه گروهی حاضر می شوند که هر فردی وظایف خودش را دارد که مستقل از دیگری است بنابراین بایستی هر کدام از اعضا بتوانند کار خود را به درستی انجام دهند. سعی کنید پرسنل خود را برای قرار گرفتن در این جایگاه آموزش دهید و آن ها را آماده کنید تا بتوانند به درستی انجام فعالیت کنند. عملکرد مطلوب کارکنان غرفه و هر فرد در هر جایگاه به دلیل اینکه نمایشگاه ها یک بازه زمانی کوتاه دارند و قرار است مشتریانی را در دراز مدت برای ما حفظ کنند دارای اهمیت است.

توجه به نظرات افرادی که شما را انتخاب کرده اند

همواره پای انتقادات و نظرات بازدید کنندگان و مشتریانتان بنشیند. از آن ها نظر بخواهید تا نقاط قوت و ضعف فعالیتتان مشخص شود. به فکر این باشید که همیشه نقاط ضعف خود را پیدا و رفع کنید و همواره به پیشرفت هر روزه خود کمک کنید. سعی کنید از مشتریانتان بپرسید که چرا شما را برای دریافت خدمات انتخاب کرده اند. چه نقطه قوتی در عرضه شما دیده اند. شناخت نقاط قوت ممکن است از نظر شما با آنچه که مخاطب می بیند متفاوت باشد و در واقع نقاط قوت خود را نشناسید.

استفاده خود را به حداکثر برسانید

شما که زحمت تدارک یک غرفه و تبلیغات پرهزینه نمایشگاهی را می کشید حضورتان را تنها به فروش محدود نکنید. می توانید نشست ها و سمینارهای بهتری را پیش بینی کنید. به جمع کردن اطلاعاتی مفید که به پیشرفتتان کمک می کند بپردازید. شناخت رقبا و مسیر حرکت بازار اطلاعاتی است که با حضور هوشمندانه در نمایشگاه بدست می آید و بایستی بتوانید تمامی این اطلاعات را کسب کنید. داشتن جلسات هم اندیشی با رقبا و هم صنفان اجازه صعود بیشتر را به شما می دهد. این دید را می دهد که اگر هدفی در سر دارید چگونه ان را عملی کنید و یا اگر هدف خاصی را دنبال نمی کنید فکر جدیدی در سرتان خواهد پروراند.

چک لیست تهیه کنید

به هر اندازه که هوش خوبی داشته باشید اما بایستی چک لیستی از مسائل مهمی که بایستی پیگیری کنید تهیه کنید. سعی کنید مسائل مهمی که می تواند روی سرنوشت کاری شما تاثیرگذار باشد را یادداشت کنید. خودتان را جای بازدید کننده قرار دهید و سعی کنید کل مسیر تا رسیدن به غرفه تان را بررسی کنید. عوامل خسته کننده ، مهیج و همه و همه را ثبت کنید و این مسیر را تا زمانی که به غرفه شما می رسند ادامه دهید. تاثیر این کار را اینگونه گوشزد می کنیم که شما دقیقا می دانید که الان بازدید کننده به چه چیزی نیاز دارد و چه چیزی می تواند برایش خاص باشد.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی / جورپین
پیروی از راه حل های اقتصادی نمایشگاهی

در کنار تمام نکاتی که مطرح کردیم پیگیری راه حل های اقتصادی را نیز پیشنهاد می دهیم در مجموعه ما اجاره تجهیزات نمایشگاهی راه حل پیشنهادی است. اجاره تجهیزات نمایشگاهی شامل هر آنچه که ممکن است در نمایشگاه لازم داشته باشید، می شود. امکان اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای همگی افراد فرصتی طلایی است تا بتوانید کمترین هزینه ها را متحمل شوید. برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی می توانید به صفحه اختصاصی آن مراجعه کنید و به صورت آنلاین اقدام به رزرو نمایید. حتی در صورتی که خدماتی را مد نظر داشتند که در سایت موجود نبود می توانید با پشتیبانی آن تماس بگیرید و سراغ خدمات موردنیازتان را بگیرید. دلیل این ادعا برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی ارتباط با بیشتر تامین کنندگان کالا و در بیشتر نقاط بوده است. دامنه تامین ما کاملاً گسترده بوده است.
اجاره تجهیزات غرفه سازی نیز یکی از مواردی است که ممکن است مورد نیازتان باشد. برای اجاره تجهیزات غرفه سازی که شامل مصالح ، داربست ، اسپیس ، چادر و غیره می شود به سایت مراجعه کنید. امکان اجاره تجهیزات غرفه سازی دامنه گسترده ای از تجهیزات را شامل می شود و بدون شک به نیازهایتان پاسخگو خواهد بود. اجاره تجهیزات غرفه سازی و سایر خدمات را از ما بخواهید.

در مقالات بعدی نیز با ذکر نکاتی جدیدتر در خصوص حضر در نمایشگاه در خدمت شما دوستان خواهیم بود.

نوشته ایجاد شد 354

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا