اجاره تجهیزات نمایشگاهی / جورپین

معیارهای انتخاب تجهیزات نمایشگاهی مناسب

برای انتخاب نمایشگاه مناسب باید معیارهای خاصی را در نظر داشت. مثلا اینکه نمایشگاه چقدر معتبر است و عملکرد نمایشگاه در گذشته چطور بوده، اینکه برگزارکنندگان نمایشگاه چه سوابقی دارند و چه نوع افرادی با چه ترکیبی در نمایشگاه شرکت کرده اند قطعا از معیارهای مهم در انتخاب نمایشگاه هستند. علاوه بر این موارد باید مقررات گمرکی و مقررات و شرایط نمایشگاه، هزینه های شرکت در نمایشگاه، اجاره چادر نمایشگاهی ، اجاره تجهیزات نمایشگاهی ، اجاره غرفه نمایشگاهی ، طراحی غرفه و مشخصات شرکت های مشارکت کننده در گذشته را هم مد نظر قرار داد. نظر خواهی از وابسته بازرگانی سفارت ایران در کشور مقصد و حتی در صورت لزوم دریافت اطلاعات حضوری از نمایشگاه و بازدید قبلی آن را مد نظر قرار دهید.

اجاره اسپیس فریم / جورپین

اقدامات مهم قبل از اجاره غرفه نمایشگاهی و یا اجاره چادر نمایشگاهی

اقدامات مهمی وجود دارد که قبل از برگزاری نمایشگاه باید انجام دهید. در این راستا باید برنامه ریزی دقیقی برای کل مراحل داشته باشید. به خاطر داشته باشید که حجم زیاد نامه نگاری با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه و اثرگذار را فراموش نکنید و برای برقراری ارتباط بهتر و موثرتر با مشتریان بالقوه از افراد موثر کمک بگیرید. قبل از نمایشگاه رسانه ها و راه های اطلاع رسانی را با توجه به مقتضیات محیط بررسی کنید و تبلیغات رسانه ای و غیررسانه ای را به صورت مناسب انجام دهید. کارکنان باید با فضای سالن و نمایشگاه آشنایی کافی داشته باشند پس به آن ها آموزش های لازم را ارئه دهید. قبل از برگزاری نمایشگاه طراحی غرفه و غرفه آرایی را به اتمام برسانید و فضای مناسب برای نمایش کالاهایتان فراهم کنید.

مدیریت غرفه

مدیر غرفه در برگزاری نمایشگاه وظایف مهمی بر عهده دارد. تعیین اهداف و همکاری در انتخاب نمایشگاه از اولین وظایف او هستند. در ادامه باید برای اجاره غرفه نمایشگاهی یا اجاره چادر نمایشگاهی ، عقد قرارداد برای فضای غرفه، نظارت بر ساخت غرفه و انتخاب طرح مناسب اقدام کند. تمام برنامه ریزی ها و نظارت بر تدارکات،اجاره تجهیزات نمایشگاهی و اجاره وسایل لازم مانند اجاره بخاری ، اجاره کولرگازی و وسایل و تاسیسات غرفه با اوست. برنامه ریزی برای اجرای سمینارها و همایش ها و سایر دورهمایی ها نیز بر عهده مدیر غرفه است. او باید در زمان برگزاری نمایشگاه و همچنین قبل از آن تبلیغات را به صورت مناسب انجام دهد و ارتباطات خارج از غرفه را نیز مدیریت کند. مدیر غرفه باید راهنما و چک لیست هایی فراهم کند و عملکرد کارکنان را نیز ارزیابی کند و برای آن ها پاداش و موارد انگیزشی در نظر بگیرد. او باید پس از پایان نمایشگاه عملکرد غرفه را ارزیابی کند و پیگیری های لازم در خصوص آن را انجام دهد.

کارکنان غرفه

ظاهر کارکنان غرفه باید متناسب باشد. پوشاک آنان باید از نظر شکل و رنگ یکدست باشد و نام و سمت کارمندان و نشان شرکت به آن الصاق شده باشد. پوشاک و کفش آن ها باید مرتب باشد. لباس ها باید اتوکشیده و کفش ها واکس زده و مرتب باشد. رنگ پوشاک ترجیحا رنگ هویتی شرکت باشد. سر و وضع کارکنان و موهای آن ها آراسته باشد و لبخند بر چهره داشته باشند. علاوه بر این موارد معطر و خوشبو بودن نیز بسیار حائز اهمیت است. فراموش نکنید پوشاک کارکنان بخشی از تبلیغات غرفه ای و هویت شرکت است.

اجاره چادر نمایشگاهی / جورپین
طراحی غرفه:

برای طراحی غرفه مواردی به عنوان پیش نیاز وجود دارد از جمله اطلاعات کافی در مورد اهداف شرکت در نمایشگاه و نوع کالاها و ویژگی های دقیق آن ها، بودجه و زمان بندی شرکت. پس از اجاره غرفه نمایشگاهی یا اجاره چادر نمایشگاهی باید به سراغ اجاره تجهیزات نمایشگاهی بروید. فراموش کنید که بر حسب آب و هوا اجاره کولر گازی و اجاره بخاری نیز بسیار ضروری است. معماری سالن، موقعیت غرفه، مساحت و ابعاد آن، پیش بینی تراکم رفت آمد در طراحی غرفه موثر هستند. علاوه بر این موارد مشخصات کالا ها و اهمیت نسبی آن ها و همچنین نحوه چیدمان آن ها نیز مهم است. روش های ساخت و مواد مصرفی را نیز فراموش نکنید. پارتیشن بندی و فضاسازی در غرفه بسیار مهم است. باید فضاهای جداگانه و خاصی برای کاربری های متفاوت مانند آبدارخانه، فضاهای نمایش محصول، دفاتر اداری، فضای اطلاع رسانی و انبار و محل پذیرایی و سایر فضاها در نظر بگیرید. غرفه ها از نظر موقعیت در سالن و اینکه در کدام قسمت از سالن( گوشه، مرکز، زاویه، انتها) قرار بگیرند انواع مختلفی دارند. از نظر شکل و موقعیت نسبت به یکدیگر نیز می توانند مربعی، مربع مستطیل شکل، چندضلعی، ال شکل، مارپیچ و …. باشند. علاوه بر این ها باید شرایط محیطی غرفه را متعادل سازید. به همین دلیل ممکن است اجاره کولرگازی و اجاره بخاری نیز در لیست اجاره تجهیزات نمایشگاهی شما قرار بگیرند.

ابزارهای گوناگون غرفه آرایی :

برای طراحی غرفه می توانید از ابزارهای متنوعی استفاده کنید. می توانید از انواع پانل ها، انواع کالا ها و انواع ویترین ها استفاده کنید. استفاده از نور تابیده شده از پشت و یا نوری که از جلو به محصول می تابد و جعبه نوری نیز می تواند جذاب باشد. پوسترهای لمینت و انواع وسایل صوتی و تصویری، انواع چراغ، آذینه و انواع ابزارها و پارچه ها نیز می تواند غرفه شما را متمایز کند. نوع چیدمان کالاها، نحوه نورپردازی و صداپردازی و نحوه طراحی آذینه ها از عوامل اصلی غرفه آرایی هستند. البته همانطور که در بالا نیز گفته شد گرافیک و تبلیغات را فراموش نکنید.

اجاره پاپ آپ / جورپین

نوشته ایجاد شد 302

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا