اجاره دفتر کار / جورپین

نکاتی مهم در اجاره دفتر کار از جورپین بصورت آنلاین

اجاره دفتر کار می‌تواند نقطه عطف هیجان‌انگیزی در کسب‌وکارتان باشد. اما انتخاب هر نوع فضایی کار اشتباهی است. باید مطمئن شوید که دفترتان جایی است که از تیم شما پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که رشد و پیشرفتی داشته باشید. در زیر نکاتی وجود دارند که باید قبل از اجاره دفتر کار برای اولین بار در نظر گرفته شوند.اجاره ال سی دی / جورپین

تصمیم بگیرید که آیا واقعا به دفتر کار نیاز دارید؟

در گذشته کسب و کارها برای بقا و ادامه فعالیتشان به دفاتر اختصاصی نیاز داشتند. اما امروزه بسیاری از کارآفرینان به خوبی از طریق دفاتر خانگی و یا حتی فضاهای مشترک اداری با دیگر افراد کارشان را به‌خوبی انجام می‌دهند. اگر کسب‌وکار شما می‌تواند در یکی از این محیط‌های جایگزین پیش رود، می‌توانید زمان و پول زیادی را پس‌انداز کنید و تنها برای جلسات مهم دفتر اجاره کنید.

 

مکان نزدیکی را برای افراد تیم‌تان انتخاب کنید

اگر داشتن فضای اداری اختصاصی برایتان ارجعیت دارد، آنگاه مکان این دفتر نیز اهمیت به سزایای در انتخاب اولین فضای اداری‌تان دارد. ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که دفتر به اندازه کافی برای رفت و آمد اعضای تیم‌تان نزدیک خواهد بود. اگر هم هنوز تیمی را تشکیل ندادید، مکانی را انتخاب کنید که به اندازه کافی به افرادی با پتانسیل استعدادی بالایی نزدیک باشد.

 

مطمئن شوید که به راحتی برای افراد دیگر قابل دسترسی است

هم‌چنین باید موقع انتخاب مکان دفتر، مشتری‌ها را نیز در نظر داشته باشید. آیا این ساختمان اداری مورد نظرتان به راحتی از طریق بزرگراه‌ها یا وسایل حمل و نقل عمومی قابل دسترس است؟ آیا دیگران به راحتی آن را پیدا می‌کنند؟

به امکانات موجود در اطراف محل نیز فکر کنید

یک عامل دیگر در هنگام اجاره اولین فضای اداری‌تان که می‌تواند بر تصمیم شما در انتخاب محل تاثیر بگذارد، امکانات رفاهی اطراف است. تیم‌تان احتمالا از انتخاب شما مبنی بر دفتری که حداقل تا حدودی به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نزدیک است، قدردانی می‌کند. و اگر مکان‌های خاصی وجود داشته باشد که نیاز دارید به طور مرتب برای اهداف تجاری‌تان به آن‌ها سر بزنید، مانند مکان‌هایی برای قرار ملاقات یا بانک‌ها، می‌خواهید که آن‌ها نیز در همان نزدیکی باشند.

 

بودجه‌بندی دقیقی در ذهنتان داشته باشید

بعد از موقعیت، هزینه مسئله مهم بعدی خواهد بود. دفتری را انتخاب نکنید که کسب‌وکارتان را زیاد از حد در قرض و قوله بیندازد و مانع از رشد آن شود. بودجه‌بندی درست به شما اجازه می‌دهد که به راحتی عمل کنید و تصمیم بگیرید. همچنین مبلغی را برای تجهیزاتی چون اجاره پرینتر و اجاره ال سی دی در نظر بگیرید. اگر در فصول گرم سال تصمیم به راه اندازی کسب و کار دارید اجاره پنکه مه پاش و یا اجاره کولر گازی را نیز فراموش نکنید.

اجاره پرینتر / جورپین

هزینه های اضافی را حذف کنید.

هزینه‌های زیادی وجود دارند که مرتبط با اجاره فضای اداری می‌باشد. هزینه اجاره تنها بخشی از ماجرا است، در مقایسه با زمانی که به خرید اقلام و وسایل مورد نیازتان می‌رسد. و اگر در بودجه‌بندی اصلی‌تان به آن‌ها توجه نکنید، این هزینه‌های اضافی می‌تواند مشکلات زیادی را برایتان رقم بزند. برای کاهش هزینه های اولیه می توانید به جای خرید تجهیزات به سراغ اجاره پرینتر و یا سایر لوازم صوتی و تصویری چون اجاره ال سی دی بروید. این کار علاوه بر کاهش هزینه ها سبب می شود تا اگر سال آینده تصمیم داشتید به فضایی بزرگتر نقل مکان کنید، نگران اندازه ی ال سی دی نباشید و با خیال راحت مجدد تجهیزاتی مناسب اجاره کنید.

 

فضایی را انتخاب کنید که مناسب تیم‌تان باشد

شما به فضای کافی برای اعضای تیم‌تان نیاز دارید که هرکدام میز یا مکانی برای نشستن برای خودشان داشته باشند. اما مکانی چندان بزرگ نمی‌خواهید که شاید هیچ‌وقت از برخی اتاق‌هایش استفاده نکنید، ولی با این حال پول اجاره‌اش را نیز بپردازید. در اجاره دفتر کار باید این نکات را در نظر بگیرید.

 

تصمیم بگیرید که پیرو کدام شیوه در اداره‌تان هستید

آیا فضای کاری باز و شناوری می‌خواهید یا فضایی بسته؟ مدیران و تیم‌های مختلف اولویت‌های متفاوتی دارند. بنابراین به این فکر کنید که کدام شیوه برای تیم‌تان مناسب‌تر است و دفتری را انتخاب کنید که پیرو این شیوه مدنظر باشد.

 

مطلع شوید که دقیقا در چه شرایطی فضا را خواهید گرفت

بعضی از محل‌های اداری همیشه آن طور که تبلیغ می‌شوند، نیستند. و برخی از آن‌ها ممکن است در واقع به کمی تعمیرات قبل از جابجایی‌تان نیاز داشته باشند. اگر می‌خواهید دقیقا بدانید که فضای موجود زمانی که واقعا تصمیم می‌گیرید که آن را اجاره کنید چه شکلی خواهد بود، باید از آن‌ها سوالاتی را بپرسید.

 

پارکینگ و محل نگهداری موتورسیکلت و دوچرخه را در نظر بگیرید

پارکینگ عامل مهم دیگری است که ممکن است هنگام اجاره فضای اداری نادیده گرفته شود. باید مطمئن شوید که فضای پارکینگ به اندازه کافی در اطراف محل اجاره وجود دارد، به طوری که تیم‌تان واقعا می‌تواند بدون دردسر به سرکار بیاید. یک پارکینگ امن و یا یک منطقه اختصاصی، آپشن دیگری محسوب می‌شود. یا اگر در منطقه‌ای هستید که موتورسواران بیشتری وجود دارند، دقت کنید که فضای کافی وجود داشته باشد تا کارکنان بتوانند وسیله خودشان را پارک کنند.

 

به این فکر کنید که دفتر در نظر دیگران چگونه جلوه می‌کند

دوست داشته باشید یا نداشته باشید، دفتر شما برای دیگران در مورد کسب‌وکاری که دارید پیامی می‌فرستد. اگر ساختمانی را انتخاب کنید که بافت فرسوده‌ای دارد، می‌تواند پیامی را به مشتریانتان القا کند که در حال تقلا برای ادامه کار هستید. اما اگر بودجه‌تان را با یک فضای پر هزینه برای اولین فضای اداره خرج کنید، آن‌ها می‌توانند این فکر را داشته باشند که باید پول زیادی را در آنجا خرج کنند.

اجاره کولر / جورپین

یک مکان برای ملاقات داشته باشید

جدا از میزها و اطاقک‌ها، باید به فضاهای دیگری فکر کنید که می‌تواند برای تیم‌تان مفید باشد. آیا به یک اتاق کنفرانس اختصاصی یا چند اتاق جلسه کوچک‌تر نیاز دارید؟ آیا به آشپزخانه یا انواعی از فضاهای خاص احتیاج دارید؟

نوشته ایجاد شد 233

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا